CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 29, 2012

C# practical test sangat susah T.T

Well.!! Isnin hari tu aku ada practical test C# programming.. Seperti yang dijangkakan.. ianya memang susah.. Tersangat la susah.. Sampai buntu kepala aku nak cari penyelesaian untuk build program tu.. Disebabkan terlalu banyak error.. Aku tny member aku.. Dia merupakan salah seorang daripada DEAN LIST.. Soalan suruh aku guna IF Else statement.. Aku dah guna dah IF Else statement tersebut.. Tapi takdapat nak run program sbb ada error.. so member aku ni suruh pakai Switch case.. Disebabkan dah buntu, aku pun ikut la apa yang member aku suruh.. Pakai switch case kat program aku tu.. Padahal soalan suruh IF ELSE..

Benda pun dah lepas.. Tak leh nak buat apa dah.. huhu.!! Tunggu je la markah keluar nanti.. >"<

No comments:

Post a Comment