CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 4, 2011

My dreams.!!



Aku ingin berkongsi dengan korang semua tentang impian aku.. Impian yang ingin aku capai.. Impian yang aku impikan.. Aku asyik je berangan tentang benda ni.. Bila aku dah besar nanti, lepas aku tamat pengajian MASTER.. Aku nak pergi cari kerja di luar negara.. Tak kisah lah kat mana sekali pun.. Asalkan kat luar negara and kerja yang halal.. Aku bukannya nak majukan negara orang tapi itu lah orang cakap.. Nak cari rezeki lebih.. Taraf hidup kat luar negara agak tinggi.. Duit dieorangkan besar.. So kalau convert jadi duit kita tentu besar nilainya kan.. Aku teringin nak kerja kat US ke UK ke.. And tempat yang paling aku teringin sangat nak pergi is Japan..

Nanti aku dah besar aku teringin nak miliki sebuah kereta dan sebiji motor.. Kereta yang aku impikan is Audi R8 V10 GT.. Kereta ni sangat cool you know.. tengok gambar kereta kat atas tuh.. tu lah Audi R8 V10 GT.. Amacam.? Hot kan.. hehe~ Motor pulak aku impikan sebiji superbike Yamaha R1 macam gambar kat atas tu.. Baru lah nampak cool je kan bawak motor besar.. kehkeh.! Rumah pulak actually aku suka rumah condominium sebab design yang cantik and agak privacy.. Tapi bergantung jugak pada bakal isteri aku nanti nak rumah yang macam mana.. Teres ke semi-D ke banglo ke.. huhu.! :)

Kalau apa yang aku impikan ini termakbul bila aku besar nanti.. Aku bersyukur sangat-sangat.. Mungkin itu rezeki yang Allah berikan pada aku.. Aku sekarang nak belajar rajin-rajin.. Nak kejar and gapai apa yang aku impikan.. Itu matlamat aku sekarang.. Sound macam bodoh je kan.. Tapi tak salah kalau kita usaha.. Kalau usaha tentu ada hasilnya.. ^_^

No comments:

Post a Comment